Producenti filmového Ghost in the Shell chtěli herce digitálně upravit, aby měli víc asijské rysy
Když Paramount oznámil, že do hlavní role hraného zpracování Ghost in the Shell obsadí Scarlett Johansson, internet moc nadšený nebyl. Ostatně předloha se odehrává v Japonsku, hlavní hrdinka se jmenuje Motoko Kusanagi a řeší se tu řada japonských problémů. Proč tedy neobsadit herečku, která má japonské kořeny?
Paramount si za svým rozhodnutím stojí, na druhou stranu nedávno prosáklo, že i oni sami trochu znejistěli, co se týče castingu. Producenti údajně zažádali o ukázku z filmu s digitálními úpravami, které by hercům dodaly asijské rysy. Samozřejmě okamžitě vyšlo najevo, že to vypadá hrozně, a tak od nápadu studio upustilo.
Každopádně to trochu začíná zasmrádat průšvihem. Ostatně režie se ujal Rupert Sanders, který má na svém kontě vizuálně nádherný, ale příběhově neskutečně plytký film, Sněhurka a lovec. Naše očekávání jsou tak zatraceně nízko.
Zdroje: iO9