Plešatý Geralt posílá vzdušné polibky - mrkněte na obrázky ze zákulisí natáčení traileru!
Námět na video je jasný - ukázat, že zaklínačská práce není žádný med, ale tvrdá dřina. CD Projekt tak poskytl velmi detailní scénář toho, jak by celý filmeček měl vypadat. K tomu pak dodali také množství referencí - ať už šlo o podobu Geralta, brnění nebo třeba i upíří bruxy. Díky tomu tak v Digicu měli poměrně jasnou představu o tom, jak by celé video mělo vypadat.
První, na čem začali v Digicu pracovat, bylo nahrání pohybů herců. Na to použili tzv. motion capture. Pokud to hodně zjednodušíme, tak je takový herec zavřený v místnosti, kde je ze všech stran snímaný speciálními kamerami. Ty jsou citlivé na body, které má herec umístěný na těle a díky tomu jde přesně nasnímat způsob, jakým se hýbe. To se pak přenese na digitální model. V případě traileru pak nahráli v Digicu nejen pohyby, ale i mimiku herců. Ti přehrávali scény za doprovodu už nadabovaných vět od dabérů.
Co se týče grafiky, Geralta udělali v Digicu vlastního (což ostatně víme, pro více informací mrkněte na náš článek 10 tváří Geralta). Bylo to i z důvodu toho, že in-game model je tak trochu deformovaný pro účely hry. Geralt má tak například mnohem větší ruce, než má reálný člověk. V Digicu se přesto snažili držet základních pravidel, jako byly vlasy, nebo kočičí oči. To, že pak Geralt vypadá trochu jinak je způsobené i tím, že model trochu víc přiblížili herci, který ho hrál v rámci motion capture natáčení. Díky tomu tak mohli dosáhnout věrohodnějších pohybů a mimiky.
U bruxy, měli v Digicu trochu volnější ruce. Celá její podoba je podle předlohy místní herečky. Tu celou naskenovali, a to včetně obličeje. Tělo ovšem patřilo místní modelce - to aby bruxa měla takové proporce, jaké si vyžádali v CD Projektu.
Obličej bruxy v její pravé, upíří podobě pak vznikal na základě hotového modelu lidské podoby. Když autoři hledali inspiraci, nejprve se koukali na pacienty trpící anorexií, ale nakonec se rozhodli pro trochu agresivnější, silnější podobu.
Co se týče mimiky, u dívky to bylo relativně jednoduché. Stačilo se držet výrazů, které měla herečka a jenom je doladit. Samozřejmě i to nebylo snadné a třeba na úsměvu si dali záležet několik dní, než měli pocit, že to konečně sedí.
Větší problém ale nastal u Geralta. Vzhledem k tomu, že bylo důležité, aby stále připomínal herní model, přišlo s tím víc trápení. Nakonec tak nakombinovali ruční animaci spolu s mimikou herce.
Bruxa ve své pravé podobě pak byla animovaná kompletně ručně. Práci si dali s ústy, které bylo třeba vytvořit tak, aby šlo celou pusu zavřít, ale zároveň i snadno odhalit tesáky. Důležité byly i oči - především pro scénu, kde je bruxa smrtelně zraněná a je na ní vidět strach.
Jestli vs výroba traileru zaujala, můžete se mrknout na detailnější rozpis, kde se například dozvíte i o technických detailech skrývajících se za měsíčním světlem nebo rozsypaným zrním.
Zdroje: fxguide.com