Call of Duty svojí reklamní kampaní štve lidi. Možná vás ale překvapí důvod

Autor: Alžběta Trojanová

Série Call of Duty s chystaným dílem Black Ops III tak trochu zlobí na sociálních sítích. Je samozřejmě otázka, jestli to chlapci a děvčata z marketingového oddělení nedělají naschvál - nakonec kontroverze prodává - spíš se nám to zdá jako nedomyšlený nápad.

Call of Duty svojí reklamní kampaní štve lidi. Možná vás ale překvapí důvod

První průšvih přišel minulý týden, kdy na svém twitterovém účtu začali vydávat zprávy jako: "Zvláštní zpráva: podle nepotvrzených zdrojů došlo k explozi na severním břehu poblíž singapurského přístavu."  Další zprávy mluvily o vyhlášení staného práva, nepokojům, policejním zásahům, ale i karantenní zóny velké na 30 mil.

Celé to bylo zakončené hláškou: právě jste viděli budoucí příběh z Black Ops III. Řadu followerů ovšem takové zprávy vůbec nepotěšily. Nejen, že nebyly vkusné, ale navíc zmátli i některé uživatele.

 

Později pak Activision vydal příběhový trailer. Ani ten ovšem neudělal některým moc velkou radost. Mohly za to záběry z povodní v městě Denbighshire z roku 2013. Bývalý starosta se rozčílil, že neštěstí druhých je použito do hry. Nakonec to, co se stalo v městě Denbighshire rozhodně žádna hra nebyla.

 

No, tak jsme zvědaví, kam tahle kampaň ještě povede. Markeťáci balancují na hraně dobrého vkusu, hráče ale zajímá jen jediné - bude nový Black Ops III jen variací na Titanfall?