Autoři Dying Light si dělají srandu z Destiny

Autor: Alžběta Trojanová

Destiny ve Spojených státech rozjelo kampaň ve spojení s Red Bullem. Stačí si koupit plechovku speciální edice tohohle energeťáku a získáte kód, se kterým dostanete bonus pro sbírání XP. V polském Techlandu, tedy v rodišti zombie akce Dying Light, to přišlo vtipné, a tak přišli se svojí verzí.

Autoři Dying Light si dělají srandu z Destiny

Jejich kampaň je zamřená na Twitter a najdete jí pod hastagem #DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLC. Celý princip je založený na tom, že když se vyfotíte, jak pijete vodu, získáte speciální promo kód do hry. A prčo to všechno? Jak píší na svém oficiální Twitter účtu, voda je přírodní, veganská, bez cukru, zdravá a v podstatě vlastně zadarmo!

Takovýhle humorný přístup by Bungie možná dost potřebovalo. Nakonec v poslední době se jim co do PR akcí příliš nedaří. Jako když se posledně snažili obhájit, proč vlastně chystaná speciální edice obsahuje dvě exkluzivní DLC, které si oddaní fanoušci nemohou pořídit jinak, než znovu se základní hrou. Zkrátka herní PR není občas hračka.